menu

donderdag 2 juni 2011

nieuwe aanwinst

Nella, the maker of the little dolls, (see posts below) has a sale at her blog, so I bought 2 of them, aren't they a sweet couple. I only have to think names for them, anyone an idea? As a teacher I have to learn 60 new names each year, and a lot of names are associated with pupils, so that makes it difficult to give them a special name.
They have their names, the boy is Menino and the girl menina, that is boy and girl in portugese

Nella de maker van de kleine popjes (zie posts hieronder) heeft uitverkoop van haar popjes op haar blog, dus heb ik er 2 gekocht, is het geen schattig paar. Ik moet alleen nog namen bedenken, iemand een idee? Als docent moet ik ieder jaar 60 nieuwe namen leren en veel namen associeer ik met leerlingen, dus dat maakt het moeilijk voor mij om deze popjes een speciale naam te geven.
Ze hebben een naam het jongetje heet Menino en het meisje Menina, dat is jongen en meisje in het portugees


2 opmerkingen:

Jollie zei

Leuk stel samen Klara! :)

Flor zei

Me encantan♥ los sillones y lo muñecos ¡Son geniales!!!!!!!
Un abrazo
Flor